Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

vineri, 25 februarie 2011

socializarea din zilele noastre

Am ajuns sa fim o natie de terminati... Toata ziua, tot ce stim e Facebook... Suntem parca teleghidati ca primul lucru cand deschidem calculatorul, dimineata, sa intram in browser si sa deschidem FACEBOOK, dupa care Yahoo Mesenger, Winamp si... inca vreo 2 programe care probabil ne trebuie, fiind obligati sa le folosim... Insa cel mai important ramane facebook-ul, acest virus care ne-a invadat vietile personale cat si profesionale. Ce ati face daca s-ar inchide facebook-ul? Ati reveni la HI5? sau ati trece pe Tweeter, Tagged si alte porcarii de genul asta? Am incercat sa sterg pagina mea de facebook si supriza... nu vrea sa se stearga!!! Exact ca si cea de pe hi5 de altfel... Se dezactiveaza contul, insa nu se sterge definitiv... Bah... Daca eu nu il mai vreau, de ce dracu il pastrati? In speranta ca o sa il mai utilizez vreodata? Poi normal ca e posibil sa il mai uitilzez... dar nu pentru ca vai... imi era asa un dor nebun... doar pentru ca il stiu ca este acolo... Si din pura curiozitate vreau sa vad daca mai functioneaza... Dar nu stiu de ce ma consum de fapt... Am vreo juma de an de cand nu am mai intrat pe hi5... Deci ma tin tare :))

Hai ca v-am pupat...

Un comentariu: