Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

miercuri, 9 martie 2011

bun sau rau

Cu ce gresim noi, cei care suntem prea buni, cei carora ajungem sa ne pese? Gresim cu ceva? Intrebare de baraj poate pentru unii. Altii cred ca ar gasi raspunsul foarte repede, cei plini de ipocrizie ar spune ca a fi bun este cel mai gresit lucru posibil pe care il poate face cineva. De ce? Pentru simplul fapt ca nu suntem ca ei? Pentru simplul fapt ca balanta nu inclina spre ei? Daca as fi rau ce as rezolva? As fi mai "bun" daca as fi un ipocrit si un dobitoc? Nu mi-a placut niciodata sa fiu asa... dar apare un semn de intrebare... cum ar fi daca as fi? Gresim ca ajungem sa ne pese foarte mult? Ar fi mai usor sa nu ne pese? Daca m-as schimba din bun in rau ce as castiga? As avea mai multe persoane in jurul meu care sa aprecieze ceea ce "ofer"? Am o singura persoana pe care in viata mea nu voi incerca sa o manipulez pentru ca daca as face asa ceva, m-as uri pentru ceea ce fac... Am ajuns uneori sa mi se reproseze ca sunt obsedat... Niciodata nu am fost obsedat de nimeni si nimic. Atunci cand ai sentimente frumoase si pline de fericire pentru cineva, nu te poti declara a fi obsedat de nimic. Totul se intampla pentru ca mi-a pasat, imi pasa si imi va pasa mereu. Nu pot sa ma schimb doar pentru a intra in tiparul tipului monden... Stiu ca am spus despre aceste lucruri si in postul anterior... Dar asta simt ca trebuie sa scriu, sa dezvolt...
Vreau sa pot sa deschid ochii lumii sa vada realitatea ce ne inconjoara, vreau sa pot sa deschid ochii lumii sa nu mai traiasca in minciuna. Oare unii dintre noi nu ne-am saturat sa ne mintim zilnic ca nu avem nevoie, insa de fapt avem nevoie mai mult decat de obicei de acel ceva ce ne lipseste? De ce ajungem noi oamenii sa ne complacem in situatii de genul acesta? Pentru ca asta e natura omului de a fi PROST si de a nu se gandi la el macar pentru o secunda. Lasa ca ma las pe mine ca sa ii fie lui x mai bine... Total gresit. Prin asta nu dovedim ca suntem mai buni, dovedim cat de slabi suntem si ca nu avem curajul de a merita ceva mai bun, asa ajungem sa nu ne pese de noi, sa dam dovada de o ipocrizie enorma cand vine vorba de persoana noastra.
Toti, sau majoritatea celor ce ma cunosc stiu ca nu am sa ma pot schimba niciodata sa fiu ipocrit/nepasator/indiferent. De ce? Pentru ca imi pasa si pentru ca vreau sa ofer tot ce pot, ce e frumos si bun...
Gresesc cu ceva???

Hai ca v-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu