Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

sâmbătă, 26 februarie 2011

Simple ganduri

Cine ma viziteaza in singuratatea mea da dovada de a-mi fi prieten. Oamenii mari au facut averi, razboaie, au construit castele, au facut copii... Numai eu nu am facut nimic deosebit... Mint... Am pierdut aproape totul. Regretul de a nu fi facut aproape nimic devine incetul cu incetul o sursa de voluptate... Intr-adevar... sunt si alti oameni sub vraja acestui narcotic. Lumea le spune simplu... Ratati. In fond, a realiza inseamna a apuiza... "am facut". Maine de vei privi in urma vei realiza ca realizarea ta are nenumaroase scaderi si vei fi nemultumit. Daca sunt fericit pentru tot ce am realizat? Cred ca e prea mult spus. S-ar putea nici sa nu stiu ce e fericirea, dar pot sa va spun ca de multe ori am fost foarte multumit.
Se mai spune ca iubirea aduce singura fericire. V-ati gandit vreodata la aceasta vorba? "pacat ca tineretea e data pe mana copiilor..." Cred ca viata ar trebui traita invers... Oamenii sa se nasca batrani si sa moara tineri. Tineretea ar veni la sfarsit ca o incoronare a vietii. In felul acesta fiecare dintre noi ar astepta cu dragoste ziua de maine. Nu conteaza viata mea sau a altora ca mine, conteaza vietile care incep acum. Cei care inceoeti viata acum mergeti fara elan, fara ezitari. Sa nu va intrebati ce e bine si ce e rau, ce e moral sau imoral. Traiti-va viata cum vreti, asa cum va place, iar in ziua in care goana va inceta datorita anilor, va asigur ca nu veti regreta nimic.
Din fericire pentru mine oamenii foarte destepti sunt foarte rari. Ati observat cat de coplesitor este numarul prostilor in lume? Nu radeti... Nu ii dispretuiti. Prostii sunt necesari oamenilor inteligenti tot asa cum oamenii cinstiti sunt necesari excrocilor. Prostii calmeaza si odihnesc inteligentele obosite. Grav este cand sunt prea mult sau prea prosti.
Viara se poate face in mai multe feluri... e ca un peisaj care poate fi facuta in pastel, acuarel, uleiuri sau creion... negru pe alb. Unii is construiesc viata din munca, vise, dragoste, altii le amesteca...

Imi voi incheia articolul cu o simpla si umila fraza... "Cate zile voi mai fi, cate zile voi trai, jur ca nu am sa mai iubesc pana nu am sa o gasesc..."

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu