Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

sâmbătă, 26 februarie 2011

this is my life, this is my soul... part nine

Astazi o parte din viata mea, din sufletul meu va fi completata de baietii astia minunati de la Boyzone. Pacat ca s-au despartit, pacat ca Steve a decedat.. Asta este cursul vietii pe care el si l-a ales. Eu mi-am ales cu totul alt curs si am sa merg pe el si pana in panzele albe si nimic nu ma va face sa renunt la ceea ce mi-am propus. In momentul in care simti ca merita sa lupti pentru ceea ce simti si simti din toata inima acest lucru inca din prima zi, nu renunti niciodata... Nu exista imposibil in ceea ce mi-am propus, nu exista NU. Hai sa dau drumu la treaba ca sa nu mai lungesc boala ca sa coaca poama...







Am inceput si am terminat cu 2 melodii superbe, ce merita a fi ascultate oricand... Chiar daca ploua, chiar daca e soare...

Hai ca v-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu