Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

joi, 31 martie 2011

Inceputul unui inceput...

Ehe... a trecut ceva timp de cand nu am mai scris, de cand nu am mai dat vreun semn... mai exact de pe data de 22... Nu cred ca mi-a simtit cineva lipsa... ca doar nu oi fi eu vreun fir de par din buricul pamantului... Puii mei... Oricum, nu mi-am pierdut nici o picatura din nesimtirea cu care arunc cuvintele in articole... 
Asa ca am luat incredibila decizie de a ma apuca de... un sa ii zic mic proiect prin care incerc sa deschid ochi, ochi ce sunt larg inchisi... Nu stiu ce efect ar putea avea, cati vor intelege aceasta actiune... insa in fiecare zi voi scrie cate un articol, sau poate chiar doua, o carte care mi s-a parut a fi extraordinara!!!
Cartea se numeste "Eficienta in 7 trepte", scrisa de Steven Covey. 
Nu fac asta sa ma aflu in treaba, nu fac asta sa umplu blogul, o fac din placere si a dracului sa fiu, ca sunt in puii mei bun :))
Puteam sa nu specific ce si de unde este, dar nu vreau sa creada lumea ca m-am apucat de scris carti de psihologie... O sa atrag critici? Vai cat o sa sufar... :)) Daca as spune in stilul meu nesimtit ca mi se rupe se intampla ceva? Doooh!!! Se intampla ca arat ca mie nu imi pasa de gura lumii, se intampla ca arat ca atata timp cat mie imi place ceea ce fac si, e bine pentru mine, se intampla ca atata timp cat eu cred in ceea ce fac, merita sa duc razboiul pana la capat, indiferent de cate lupte pierd... De ce? Pentru ca simt ca la final voi fi invingator... 
Dragii mei... dragele mele... nu va zic sa invatati... dar macar incercati sa invatati ceva din ce cacat scriu pe aici...


Hai ca v-am pupat si ii dau drumu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu