Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

marți, 1 martie 2011

Post pentru Gabi

M-am trezit asa... brusc, cu chef de urari de la multi ani. Astazi e ziua scumpei noastre Gabi. A ajuns si ea la un sfert de secol pe plaiuri omenesti. I-am urat si pe facebook, am vrut sa o sun la 12 azi noapte... dar cine sa raspunda... Cred ca era ocupata. Insa mi-a raspuns la mesaj, lucru ce inseamna ca nu dormea... Am trecut peste momentul acela. Haideti sa ii uram La Multi Ani, caci e o copila frumoasa si merita sa aiba parte de toate urarile noastre de bine, merita sa ii fim alaturi, daca nu in totalitate, macar cu gandul. Inca odata, iti urez si pe aceasta cale sa fii fericita, sa ai parte de tot ceea ce iti doresti... Stiu ca sunt urarile clasice, insa sa stii ca din partea mea vin din toata inima i te astept sa mergem sa bem o cafea la locul nostru, acolo unde e liniste :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu