Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

marți, 1 martie 2011

Postare de 1 martie

Dragii mei... :)) Iar vreau sa incep critica... Nu ma pot controla cand vine vorba de acest lucru. Ce anume vreau sa critic? Acelasi mare cacat care l-am criticat cu 15 zile in urma... si pe cel care a fost cu 5 zile in urma... Nu pot sa cred cata cretinatate exista in unii oameni... Nici nu vreau sa ma gandesc ce mare tam tam va fi pe 8 Martie... Ajung sa repet ceea ce am zis mai devreme... adica acum cateva zile... De ce numai in zilele acestea trebuie sa fiti a dracului de iubitori? De fapt... daca stau sa ma gandesc cred ca am gasit tot eu raspunsul... Barbati ce aveti femei langa voi... sunteti atat de iubitori in aceste zile pentru ca in rest sunteti niste dobitoci :)) si nu puteti cumpara o floare fara sa fie o ocazie speciala, nu puteti invita pe femeia aia ce are grija de voi o data in oras fara sa va reproseze acest lucru, sa o faceti din propria initiativa... Nu vreau eu sa par a fi cel perfect si prieceput la toate... dar incercati sa va schimbati in puii mei macar un pic... Daca nu, dati drumu sufletului ce il tineti capturat, sa isi poata vedea linistit de drum si nu sugeti din el toate puterile...

Hai ca v-am pupat... Scurt, dar la obiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu