Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

miercuri, 23 februarie 2011

Subiect fara subiect

Am revenit pe meleaguri moldovene... Dupa cateva sute de kilometri, am ajuns acasa... Habar nu am ce vreau sa scriu :)) Dar daca as sta sa ma chinui... cred ca imi fac un subiect pentru aceasta seara. Vreau sa pun pozele pe facebook... Nici nu ma gandesc sa le aleg... le pun pe toate acolo la kilogram caci sunt extraordinare toate... si nu incerc sa ma laud... pur si simplu peisajul este parca rupt din basm... Aveam o idee asupra unui subiect dar am uitat-o... A da!!!
Maine mare zi mare... Numai in mintea mea creca... Stau si ma intreb de ce dracu nu am vazut la televizor, de ce nu am auzit prin magazine sau prin alte locuri nimic legat de ziua de maine... Maine cica e zi romaneasca de iubit... Dar noi, romansi retarzi ce estem... de ce sa tinem o zi inventata de noi? Las ca is mai frumoase alea ale americanilor... Cum spunea fratele Chirila..."Americanii's de vina, futu-i in gura sa-i fut"... Va doresc la toti sa va iubiti mult... Iubiti-va in fiecare zi ca si cum maine ar fi ultima, iubiti-va sincer, iubiti si nu doar incercati sa crederi ca iubiti... Daca simtit ca locul vostru nu e acolo unde sunteti, nu stati... Plecati si indreptati-va spre locul ce va cheama, spre inima ce va cheama, caci nu veti regreta... Hai ca o dau din nou in alte lucruri si nu cred ca ar trebui, pentru ca ma gandesc ca pot supara diferite persoane ce intra pe aici sa piarda vremea, in speranta ca vor gasi iar ceva deranjant de citit...

Pe aceasta cale vreau sa multumesc fanilor mei, managerului meu, familiei mele si nu in ultimul rand vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu.

:)) Ce tare suna asta... Dar mai tare suna cand te auzi in boxe de mii de watti si ai mii de oameni in fata :)) Nu stiam cum sa fac introducerea pentru melodia pe care vreau sa o dedic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu