Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

joi, 10 februarie 2011

Always on my mind...

Atat de multe lucruri mi-au trecut, imi trec si imi vor trece prin minte, cand fumez cate o tigara si o savurez ca si cum ar fi ultima...exact ca si acum de altfel...
Prin fumul gros mi-am amintit ca i-am spus o poveste. De fapt o poveste este ceva inventat, cu printese, cu printi, cu zane, cu unicorni cu aripi... Asta e mai mult o intamplare... Si in mare parte m-am regasit aproape in toate partile ei, mai putin in cea legata de celebritate...
Apropo de celebritate... m-a amuzat foarte tare un lucru... m-a amuzat cand mi-a spus ca eu devin celebru datorita ei, ca ea este muza mea, ca datorita ei am inspiratie, datorita ei am scrisorile... Nu am zis ca nu este adevarat ca este muza mea, ca datorita ei am inspiratie si datorita ei am scrisorile... Chiar iti multumesc pe aceasta cale ca ai reusit sa scoti toate astea din mine, insa nu consider ca devin celebru. Pentru a deveni9 celebru trebuie sa faci lucruri extraordinar de bune sau de rele... Insa eu fac ceea ce simt, scriu ceea ce simt. Sunt un simplu om care cauta raspunsuri la niste intrebari ce le am in minte...
Ceea ce mi-am amintit este legat de Elvis Presley... O sa se trezeasca careva sa ma intrebe "Ce treaba ai nebunule tu cu Elvis???" :)) Dupa cum spuneam mai sus, nici una legata de celebritate...
E scurt ceea ce vreau sa povestesc, nu vreau sa plictisesc, sa obosesc pe nimeni... Toata lumea stie prea bine ca Elvis o iubea pe Priscilla enorm, ca era pentru el cel mai sfant si divin lucru de pe pamant. Pentru el, Priscilla era lumina ochilor, sufletul pereche, sau cum vreti voi sa ii mai spuneti... Au avut parte de o nunta minunata in Las Vegas, insa ziua cea mai neagra si ziua in care a inceput cosmarul lui Elvis, care a dus si la sfarsitul lui, a fost in momentul in care cei doi au divortat.
Dupa divort Elvis a compus o melodie special pentru singura femeie din viata lui pe care a iubit-o, a adarot-o. Melodie pe care, sincer, acum o ascult si o voi asculta zilnic, la fel cum am facut si pana acum... Versurile ei sunt cam asa:



"Maybe I didn't treat you 
Quite as good as I should have
Maybe I didn't love you 
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me one more chance 
To keep you satisfied, satisfied

Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
If I make you feel second best
Girl, I'm sorry I was blind

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me one more chance 
To keep you satisfied, satisfied

Little things I should have said and done
I just never took the time
You were always on my mind
You are always on my mind
You are always on my mïnd"



Impresionant nu? Nu stiu cati dintre voi stiati aceste lucruri... E cineva care le stie, pentru ca i le-am spus. Dar lucrurile nu s-au oprit aici, la o simpla melodie... Elvis a intrat intr-o depresie foarte adanca, ce l-a impins la abuzul de bauturi alcoolice si al consumului de droguri, lucruri ce "l-au ajutat" sa isi duca suferinta la sfarsit... A fost gasit mort in locuinta lui. Nu are nici un rost sa detaliez moartea lui... Ce vreau sa subliniez e ca am o jumatate de ora de cand scriu si tot atat de mult de cand ascult melodia... E pusa pe repeat...
E melodia mea de suflet, e melodia ce ne leaga. Nu este zi in care sa nu o ascult, sa ma las pe spate, sa imi aprind o tigara si sa inchid ochii... O inteleg mult mai bine cu ochii inchisi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu