Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

joi, 10 februarie 2011

Scrisoare

Scrisoare de la el pentru ea:

"Arunca-te in bratele mele, ramai acolo pentru totdeauna, doreste-ti sa nu te dezlipesti de mine, de noi, sa ramanem singuri in lumea toata, toata lumea sa fie a noastra, reda-ti zambetul pe buze, adu-mi buzele tale sa fie cu ale mele, inchide ochii si simte-ma langa tine, lasa-ti sufletul in mainile mele, lasa-ti corpul sa fie al meu, lasa-te toata in inima mea, caci nu vei putea fara. Se spune ca timpul le poate rezolva pe toate. Niciodata sa nu traiesti cu falsa impresie ca este prea tarziu sa faci ceva, oricat de important ar fi, niciodata sa nu minti ca esti fericita si ca ai tot ceea ce iti doresti, cand de fapt tu tanjesti dupa fericire si dupa tot ce iti doresti sa ai…
Simt picuri pe obrajii mei… nu sunt nici stropi de ploaie, nici lacrimile mele… sunt lacrimile tale pe care le simt, se gust si sunt amare, pentru ca nu poti fi langa mine, pentru ca teama te cuprinde, pentru ca frica te inconjoara. Lasa-ma sa ti-o alung, sa te prind de mana, sa te trag spre mine, sa simti linistea, sa patrunzi in lumea mea, cea pe care o cunosti… iti voi fredona versurile pe care le stii, iti voi mangaia aripile de inger ce au crescut langa mine, iti voi ucide moartea, iti voi aduce luna sa iti pazeasca somnul si soarele sa iti mangaie chipul. Gingasia ti-o voi darui prin fiecare zambet, fiecare imbratisare, fiecare sarut, fiecare mangaiere.
Lasa-ma sa iti rupa tacerea, sa arat lumii intregi ca dragostea ce ti-o port este nemarginita, neconditionata, pura si curata, precum esti tu.
Nu sunt bogat, insa sunt plin de bogatii, sunt plin de dragoste si ti le pot oferi numai tie. Sunt un biet suflet ce te vrea sa fii aici, sa alegi drumul ce duce la mine.
Aseara am visat ca erai langa mine, eu pe tine te iubesc ! Nu am iubit asa de cand ma stiu si ma stiu de mult sa sti! Poate ca am gresit amandoi , de ce sa privim inapoi cand avem o viata inainte? De ce sa fim tristi cand putem zambi? De ce sa fim separati cand ne avem unul pe altul? De ce sa ne uram cand ne putem iubi?
Gresesc ca te iubesc? Nu … nu gresesc, te voi iubi mereu, de aceea iti trimit si aceasta scrisoare pierduta sperand ca va ajunge la tine, la inima ta.
Sa-ti spun cum te iubesc? Te iubesc cu durere. Te iubesc mai ales de departe. Te iubesc in neliniste. Te iubesc in fiecare secunda. Nu exista nimic sa ma linisteasca."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu