Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

joi, 10 februarie 2011

Mesaj...

Vreau sa lupti pentru ceea ce iti doresti, vreau sa lasi teama deoparte, vreau sa ma tii in inima ta, insa sa nu ma tii ascuns, vreau sa am tii al vedere, sa ma vada toata lumea, sa te bucuri de tot. Uneori pare a fi inposibil sa faci toate cele de sus... insa nimic nu este imposibil. Totul este realizabil. Daca ar fi fost sa nu simt ca se poate, probabil ti-as fi spus "Nu mi-o mai spune in fata. Ingroapa-ma si tine-ma minte in sinea ta…nu o mai face public. Nu ma mai uri cu voce tare, nu ma mai suna cand iti aduci aminte ca ma urasti, doar ca si eu sa imi aduc aminte ca inca te iubesc. Hai sa ne uitam sentimentele impreuna, tu uita-mi numarul de telefon si eu voi incerca sa iti uit chipul. Fiecare dovada de suferinta a ta, chiar si acum imi frange inima. Ma urasc ca ma urasti si ma urasc ca te iubesc. Ura e de 3 ori mai puernica decat iubirea aici.Eu ma urasc de doua ori si tu o data, dar ura ta e doar prilejul unei noi condamnari. Sentinta a fost data, injusta sau corecta am executat-o si inca mai am din ea. Sa traiesc fara tine intr-un loc plin de tine e o pedeapsa colosala. Ma doare absenta ta mai mult decat stiam ca poate durea. Ma suni sa imi aduci aminte ca nu ai uitat…sa fim seriosi crezi ca eu am uitat? Imi aduc aminte ca am gresit in fiecare moment in care ma simt singur, deci stiu in permanenta ca am gresit. Eu port doliu dupa ceea ce am ucis, poarta si tu dupa criminal…dar hai sa purtam doliu cum se cuvine…in liniste si….. “de morti numai de bine” !”
Insa asa, iti spun ca te port cu mine in fiecare zi. simt ca esti cu gandul la mine mereu, ca iti pare rau ca nu ai puterea de a veni pentru ca iti este frica de reactia celorlalti, pentru ca iti este frica de ceea vor zice,. Nici nu se pune problema ca iti este frica ca totul intre noi sa nu fie asa cum a fost, pentru ca stii ca totul va fi la fel mereu, MINUNAT, pentru ca atat de bine ne completam unul pe celalalt, pentru ca stii ca te iubesc, pentru ca stii ca ma iubesti, pentru ca stii ca esti cea mai importanta persoana pentru mine, pentru ca mereu langa mine esti in siguranta, pentru ca mereu langa mine esti fericita si linistitia, pentru ca stii ca langa mine vei avea parte de lucrurile pe care ti le doresti cu adevarat. Tu traiesti cu impresia ca este prea tarziu sa faci acest pas… lucru total gresit. Nu poti nega nimic din ceea ce am scris mai sus, nu poti spune ca totul e doar o stare de moment, la tine este o stare generala, pentru totdeauna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu