Magazin online:haine, adidasi, parfumuri, accesorii, blugi, curele. Adidas, Nike, Puma, D&G, Gucci, Versace, Lacoste, Boss.

joi, 10 februarie 2011

Scrisoare de Craciun

                                                Scumpa mea, iubita mea,

Numai asa te pot numi. Aceasta este pentru mine o scrisoare de Craciun, trimisa iubitei mele, singurei persoane care conteaza in viata mea, singurei persoane pentru care ar fi in stare si as avea curajul sa imi dau viata. Am ajuns sa te iubesc atat de mult pentru ceea ce esti, pentru ceea ce faci, pentru ceea ce imi oferi, chiar daca e putin, in putinele clipe cand suntem unul langa celalalt. As fi preferat sa scriu pe foi, insa am ales varianta aceasta, pentru ca aici pot modifica ceva daca gresesc, aici pot sterge randurile care nu suna bine, aici nu poti gasi lacrimi imprimate pe foaie, lacrimi ce imi cad, lacrimi ce ma dor.

As fi vrut sa am parte de ceea ce isi doreste fiecare om, de iubire, de o imbratisare nu numai in seara de Craciun, ci in fiecare seara. Si nu mi-as dori aceste lucruri marunte de la oricine. Mi le doresc numai de la tine.

Sarbatorile de iarna pentru mine nu mai au nici o semnificatie. Sunt doar cateva zile in care pur si simplu durerea e si mai crunta si nimic nu mi-o poate inlatura. Atat de mult mi-as fi dorit sa fii langa mine, atat de mult mi-as fi dorit sa fim impreuna, sa ne bucuram de tot impreuna… stiu ca acest lucru nu este imposibil, insa este greu.

Stiu ca par incredibil cand stii ca nu pot renunta la tine si stii ca nu se va intampla asta niciodata. Speranta mea inca nu a pierit, sansa mea inca nu am primit-o, iar cand si daca o voi primi, nu o voi irosi. Niciodata sa nu spui niciodata.

Este greu sa fii departe de persoana iubita. Nimic nu poate umple golul din suflet daca persoana pe care o iubesti nu este langa tine.

Aseara am visat ca erai langa mine, eu pe tine te iubesc ! Nu am iubit asa de cand ma stiu si ma stiu de mult sa stii! Poate ca am gresit amandoi , de ce sa privim inapoi cand avem o viata inainte? De ce sa fim tristi cand putem zambi? De ce sa fim separati cand ne avem unul pe altul? De ce sa ne uram cand ne putem iubi?

Gresesc ca te iubesc? Nu … nu gresesc, te voi iubi mereu, de aceea iti trimit si aceasta scrisoare pierduta sperand ca va ajunge la tine, la inima ta.

Sa-ti spun cum te iubesc? Te iubesc cu durere. Te iubesc mai ales de departe.  Te iubesc in neliniste. Te iubesc in fiecare secunda.  Nu exista nimic sa ma linisteasca.
Te vreau langa mine, te vreau mireasa, te vreau mama, te vreau sotie, te vreau prietena, te vreau confidenta, te vreau asa cum esti, naturala, plina de senzualitate, plina de farmec... voi rezista atat cat e nevoie si da, nu voi inceta niciodata sa lupt pentru tine, indiferent cat de greu va fi si da, nu voi ceva pentru nimic in lume si...si...si da, TE IUBESC cu toata inima si cu sufletul si nu, nimic din trecut nu va reveni si nu, nu trebuie niciodata sa te temi pentru asta si nu, nu va exista clipa in care sa nu ma gandesc la tine si nu, nu va exista zi in care sa nu iti spun cat de mult te iubesc
Vine Craciunul, fericire, zambete, rasete de copii, copii nerabdatori ce il asteapta pe Mos Craciun.

Iti doresc sa fii cea mai fericita, sa ai parte de cele mai frumoase sarbatori alaturi de cei dragi tie, alaturi de cei pe care ii iubesti. Toate dorintele sa ti se indeplineasca, macar tie daca mie nu mi se vor indeplini. Conteaza ca tu sa fii fericita, contezi doar tu, sa nu uiti asta niciodata Mosul a ajuns si la tine odata cu scrisoarea aceasta si sper din toata inima sa te bucure cadoul ce ti l-a adus, sper sa iti placa si sper sa iti fie de folos.


Nu o arunca te rog, pastreaz-o. In final un singur lucru iti mai scriu, ceea ce iti scriam de fiecare data…


                                                                        Te sarut si te iubesc,
                                                                        Al tau pentru totdeauna…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu